Opći uvjeti
Sadržaj:
Članak 1 – Definicije
Članak 2 – Identitet trgovca
Članak 3 – Primjenjivost
Članak 4 – Ponuda
Članak 5 – Ugovor
Članak 6 – Pravo na odustanak
Članak 7 – Troškovi u slučaju odustanka
Članak 8 – Isključenje prava na odustanak
Članak 9 – Cijena
Članak 10 – Sukladnost i jamstvo
Članak 11 – Isporuka i izvršenje
Članak 12 – Ugovori na trajno razdoblje: trajanje, otkaz i produljenje
Članak 13 – Plaćanje
Članak 14 – Postupak prigovora
Članak 15 – Sporovi
Članak 16 – Dodatne ili odstupajuće odredbe
Članak 1 – Definicije
U ovim se uvjetima pod sljedećim pojmovima podrazumijeva:
-
Rok za odustanak: razdoblje u kojem potrošač može iskoristiti svoje pravo na odustanak od ugovora;
-
Potrošač: svaka fizička osoba koja ne djeluje u svrhe svoje trgovačke, poslovne ili profesionalne djelatnosti i koja s trgovcem sklapa ugovor na daljinu;
-
Dan: kalendarski dan;
-
Ugovor na trajno razdoblje: ugovor na daljinu koji se odnosi na niz proizvoda i/ili usluga, pri čemu je obveza isporuke i/ili preuzimanja raspoređena tijekom određenog razdoblja;
-
Trajni nosač podataka: svaki medij koji omogućuje potrošaču ili trgovcu pohranjivanje informacija upućenih osobno njemu, na način koji omogućuje njihovu buduću upotrebu i neizmijenjeno reproduciranje pohranjenih informacija;
-
Pravo na odustanak: mogućnost potrošača da u roku za odustanak odustane od ugovora na daljinu;
-
Obrazac za odustanak: obrazac za odustanak od ugovora koji trgovac stavlja na raspolaganje i koji potrošač može ispuniti kada želi iskoristiti svoje pravo na odustanak;
-
Trgovac: fizička ili pravna osoba koja potrošačima nudi proizvode i/ili usluge na daljinu;
-
Ugovor na daljinu: ugovor sklopljen u okviru organiziranog sustava trgovca za prodaju proizvoda i/ili usluga na daljinu, pri čemu se do i uključujući sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava komunikacije na daljinu;
-
Sredstvo komunikacije na daljinu: svako sredstvo koje se može upotrijebiti za sklapanje ugovora bez istodobne fizičke prisutnosti potrošača i trgovca u istom prostoru;
-
Opći uvjeti: ovi Opći uvjeti trgovca.
Članak 2 – Identitet trgovca
Tvrtka: MySteel BV
Trgovačko ime: MySteel
Adresa sjedišta: Energieweg 35, 5422 VM Gemert
Telefonski broj: 0492-745200, dostupan radnim danom od 8:00 do 16:30 sati i petkom od 8:00 do 16:00 sati
Adresa e-pošte: info@mysteel.nl
Broj u trgovačkom registru (KvK): 81444982
PDV identifikacijski broj: NL862095189B01
Članak 3 – Primjenjivost
-
Ovi opći uvjeti primjenjuju se na svaku ponudu trgovca te na svaki ugovor na daljinu i svaku narudžbu sklopljenu između trgovca i potrošača.
-
Prije sklapanja ugovora na daljinu, potrošaču se stavlja na raspolaganje tekst ovih općih uvjeta. Ako to razumno nije moguće, prije sklapanja ugovora na daljinu naznačit će se gdje se opći uvjeti mogu pregledati kod trgovca te da će, na zahtjev potrošača, biti besplatno poslani u najkraćem mogućem roku.
-
Ako se ugovor na daljinu sklapa elektroničkim putem, tekst ovih općih uvjeta može se, odstupajući od prethodnog stavka i prije sklapanja ugovora na daljinu, potrošaču staviti na raspolaganje elektronički na način koji potrošaču omogućuje njihovo jednostavno pohranjivanje na trajnom nosaču podataka. Ako to razumno nije moguće, prije sklapanja ugovora na daljinu naznačit će se gdje se opći uvjeti mogu elektronički pregledati te da će, na zahtjev potrošača, biti besplatno poslani elektronički ili na drugi način.
-
Ako se uz ove opće uvjete primjenjuju i posebni uvjeti proizvoda ili usluga, tada se na odgovarajući način primjenjuju stavci 2. i 3., a u slučaju proturječnosti između općih uvjeta potrošač se uvijek može pozvati na odredbu koja je za njega najpovoljnija.
-
Ako bi jedna ili više odredbi ovih općih uvjeta u bilo kojem trenutku bilo djelomično ili u cijelosti ništavno ili poništeno, ugovor i ovi uvjeti u ostalom ostaju na snazi, a predmetna odredba će se bez odgode, sporazumom stranaka, zamijeniti odredbom čiji su svrha i učinak što je više moguće slični izvornoj odredbi.
-
Situacije koje nisu izričito uređene ovim općim uvjetima, ocjenjuju se „u duhu“ ovih općih uvjeta.
-
Nejasnoće u pogledu tumačenja ili sadržaja jedne ili više odredbi ovih općih uvjeta također se tumače „u duhu“ ovih općih uvjeta.
Članak 4 – Ponuda
-
Ako ponuda ima ograničeno razdoblje valjanosti ili je podnesena pod određenim uvjetima, to će biti izričito navedeno u ponudi.
-
Ponuda je neobvezujuća. Trgovac ima pravo izmijeniti ili dopuniti ponudu.
-
Ponuda sadržava što potpuniji i točniji opis ponuđenih proizvoda i/ili usluga. Opis je dovoljno detaljan da omogući potrošaču da pravilno ocijeni ponudu. Ako se trgovac služi slikama, one moraju vjerno prikazivati ponuđene proizvode i/ili usluge. Očite pogreške ili očite zablude u ponudi ne obvezuju trgovca.
-
Sve slike, specifikacije i podaci u ponudi imaju informativni karakter i ne mogu biti temelj za odštetu ili raskid ugovora.
-
Slike proizvoda vjerno prikazuju ponuđene proizvode. Trgovac, međutim, ne može jamčiti da prikazane boje u potpunosti odgovaraju stvarnim bojama proizvoda.
-
Svaka ponuda sadrži informacije na temelju kojih je potrošaču jasno koja prava i obveze proizlaze iz prihvaćanja ponude. To se osobito odnosi na:
• cijenu, uključujući poreze;
• moguće troškove dostave;
• način na koji će ugovor nastati te radnje koje su za to potrebne;
• primjenjuje li se pravo na odustanak ili ne;
• način plaćanja, isporuke i izvršenja ugovora;
• rok u kojem se ponuda može prihvatiti ili rok u kojem trgovac jamči cijenu;
• visinu naknade za komunikaciju na daljinu, ako se troškovi korištenja sredstva komunikacije na daljinu obračunavaju na drukčijoj osnovi od osnovne tarife korištenog komunikacijskog sredstva;
• to hoće li se ugovor nakon sklapanja arhivirati, te ako hoće, na koji način mu potrošač može pristupiti;
• način na koji potrošač prije sklapanja ugovora može provjeriti i, ako je potrebno, ispraviti podatke koje je dao u okviru ugovora;
• moguće druge jezike, osim nizozemskog, na kojima se ugovor može sklopiti;
• kodekse ponašanja kojih se trgovac pridržava i način na koji se potrošač s njima može upoznati elektroničkim putem; te
• minimalno trajanje ugovora na daljinu u slučaju ugovora na trajno razdoblje;
• dostupne veličine, boje i vrste materijala.
Članak 5 – Ugovor
-
Ugovor – uzimajući u obzir odredbe stavka 4. ovog članka – sklapa se u trenutku kada potrošač prihvati ponudu i ispuni uvjete navedene u ponudi.
-
Ako je potrošač prihvatio ponudu elektroničkim putem, trgovac bez odgode elektroničkim putem potvrđuje primitak prihvaćanja ponude. Sve dok trgovac nije potvrdio primitak tog prihvaćanja, potrošač može raskinuti ugovor.
-
Ako je ugovor sklopljen elektronički, trgovac će poduzeti odgovarajuće tehničke i organizacijske mjere kako bi osigurao sigurnost elektroničkog prijenosa podataka te će osigurati sigurnu internetsku okolinu. Ako potrošač može platiti elektronički, trgovac će primijeniti odgovarajuće sigurnosne mjere.
-
Trgovac može – u okviru zakonskih odredbi – informativno provjeriti može li potrošač ispuniti svoje obveze plaćanja, kao i sve činjenice i čimbenike koji su važni za odgovorno sklapanje ugovora na daljinu. Ako trgovac, na temelju tog ispitivanja, ima opravdane razloge da ne sklopi ugovor, ovlašten je obrazloženo odbiti narudžbu ili zahtjev ili izvršenje uvjetovati posebnim uvjetima.
-
Trgovac će potrošaču, najkasnije prilikom isporuke proizvoda ili usluge, pisanim putem ili na način koji će potrošaču omogućiti pohranjivanje tih podataka na trajnom nosaču podataka na njemu razumljiv način, dostaviti sljedeće informacije:
a. adresu sjedišta trgovca na koju se potrošač može obratiti s prigovorima;
b. uvjete i način na koji potrošač može ostvariti pravo na odustanak, odnosno jasan navod o isključenju prava na odustanak;
c. informacije o jamstvima i postojećoj postprodajnoj usluzi;
d. podatke iz članka 4. stavka 3. ovih uvjeta, ako ti podaci nisu već ranije dostavljeni potrošaču prije izvršenja ugovora;
e. uvjete za raskid ugovora ako ugovor traje dulje od jedne godine ili je sklopljen na neodređeno vrijeme. -
U slučaju ugovora na trajno razdoblje, odredbe prethodnog stavka primjenjuju se samo na prvu isporuku.
-
Svaki ugovor sklapa se pod odgodnim uvjetom dovoljne raspoloživosti dotičnih proizvoda.
Članak 6 – Pravo na odustanak
Kod isporuke proizvoda:
-
Pri kupnji proizvoda potrošač ima mogućnost otkazati narudžbu bez navođenja razloga tijekom 14 dana. Ovaj rok za odustanak počinje teći sljedećeg dana od dana kada je potrošač ili treća osoba koju je potrošač unaprijed odredio i o kojoj je obavijestio trgovca, preuzela proizvod.
-
Tijekom roka za odustanak potrošač mora pažljivo postupati s proizvodom i njegovom ambalažom. Proizvod će raspakirati ili koristiti samo u mjeri u kojoj je to potrebno kako bi se utvrdilo odgovara li mu proizvod i želi li ga zadržati. Ako potrošač iskoristi pravo na odustanak, proizvod će, zajedno sa svim isporučenim dodacima i – ako je razumno moguće – u izvornom stanju i originalnoj ambalaži, vratiti trgovcu, u skladu s razumnim i jasnim uputama koje je dao trgovac.
-
Ako potrošač želi iskoristiti svoje pravo na odustanak, dužan je u roku od 14 dana nakon primitka proizvoda o tome obavijestiti trgovca. Obavijest je potrošač dužan podnijeti putem obrasca za odustanak. Nakon što je potrošač naznačio da želi odustati od ugovora, dužan je proizvod vratiti u roku od 14 dana. Potrošač mora moći dokazati da je proizvod vraćen na vrijeme, primjerice potvrdom o slanju.
-
Ako potrošač nakon isteka rokova iz stavaka 2. i 3. nije jasno naznačio da želi iskoristiti svoje pravo na odustanak i/ili nije vratio proizvod trgovcu, smatra se da je kupnja konačna.
Kod pružanja usluga:
-
Kod pružanja usluga potrošač ima mogućnost raskinuti ugovor bez navođenja razloga tijekom najmanje 14 dana, počevši od dana sklapanja ugovora.
-
Kako bi iskoristio pravo na odustanak, potrošač se pridržava razumnih i jasnih uputa koje trgovac daje u ponudi i/ili najkasnije prilikom pružanja usluge.
Članak 7 – Troškovi u slučaju odustanka
-
Ako potrošač iskoristi svoje pravo na odustanak, snosi najviše izravne troškove povrata proizvoda.
-
Ako je potrošač već platio određeni iznos, trgovac će taj iznos što je prije moguće, a najkasnije u roku od 14 dana od odustanka, vratiti. Uvjet za to je da trgovac već ima vraćeni proizvod ili da potrošač može priložiti nedvojben dokaz da je proizvod u potpunosti vraćen. Povrat se vrši istim načinom plaćanja kojim se potrošač koristio, osim ako potrošač izričito pristane na drugačiji način povrata.
-
Ako je proizvod oštećen ili je ambalaža oštećena više nego što je potrebno za provjeru proizvoda, trgovac može od potrošača zatražiti naknadu za umanjenje vrijednosti proizvoda. Stoga se s proizvodom mora postupati pažljivo i pobrinuti se da bude dobro zapakiran pri povratu.
-
Potrošač ne može biti odgovoran za umanjenje vrijednosti proizvoda ako trgovac nije dostavio sve zakonom propisane informacije o pravu na odustanak; te informacije moraju biti pružene prije sklapanja ugovora o kupnji.
Članak 8 – Isključenje prava na odustanak
-
Trgovac može isključiti pravo potrošača na odustanak od ugovora u odnosu na proizvode i usluge opisane u stavcima 2. i 3. ovog članka. Isključenje prava na odustanak moguće je samo ako je trgovac to jasno naznačio u ponudi, odnosno najkasnije prije sklapanja ugovora.
-
Isključenje prava na odustanak moguće je samo za proizvode:
a. koji su proizvedeni prema specifikacijama potrošača, poput proizvoda izrađenih po mjeri;
b. proizvodi s posebnom ili nekom drugom RAL bojom koji se posebno za vas bojaju/premazuju i zbog toga, nažalost, ne mogu biti vraćeni. Nakon uspješnog plaćanja prodaja je konačna;
c. koji su jasno osobne naravi;
d. koji zbog svoje prirode ne mogu biti vraćeni;
e. koji se brzo kvare ili im brzo istječe rok trajanja;
f. čija je cijena vezana uz kretanja na financijskom tržištu na koja trgovac ne može utjecati;
g. pojedinačna izdanja novina i časopisa;
h. audio i video zapisi te računalni softver kojima je potrošač razbio pečat/zatvorenu ambalažu;
i. higijenski proizvodi kojima je potrošač razbio pečat/zatvorenu ambalažu. -
Isključenje prava na odustanak moguće je samo za usluge:
a. koje se odnose na smještaj, prijevoz, ugostiteljske usluge ili slobodno vrijeme, a koje se trebaju pružiti određenog datuma ili u određenom razdoblju;
b. kod kojih je pružanje usluge započelo uz izričit pristanak potrošača prije isteka roka za odustanak;
c. koje se odnose na klađenje i lutrije.
Članak 9 – Cijena
-
Tijekom razdoblja valjanosti navedenog u ponudi, cijene ponuđenih proizvoda i/ili usluga neće se povećavati, osim kao posljedica promjena stopa PDV-a.
-
Odstupajući od prethodnog stavka, trgovac može nuditi proizvode ili usluge čije su cijene vezane uz promjene na financijskom tržištu na koje trgovac nema utjecaja, po promjenjivim cijenama. Ova povezanost s promjenama, kao i činjenica da navedene cijene mogu biti okvirne, bit će naznačene u ponudi.
-
Povećanje cijena unutar 3 mjeseca od sklapanja ugovora dopušteno je samo ako je rezultat zakonskih propisa ili uredbi.
-
Povećanje cijena nakon 3 mjeseca od sklapanja ugovora dopušteno je samo ako je trgovac to ugovorio i:
a. povećanje je rezultat zakonskih propisa ili uredbi; ili
b. potrošač ima pravo raskinuti ugovor s danom stupanja na snagu povećanja cijene. -
Cijene navedene u ponudi za proizvode ili usluge iskazane su s uključenim PDV-om.
-
Sve cijene podložne su tiskarskim i pravopisnim pogreškama. Za posljedice takvih pogrešaka ne snosi se odgovornost. U slučaju očitih tiskarskih ili pravopisnih pogrešaka, trgovac nije dužan proizvod isporučiti po pogrešnoj cijeni.
Članak 10 – Sukladnost i jamstvo
-
Trgovac jamči da proizvodi i/ili usluge odgovaraju ugovoru, specifikacijama navedenima u ponudi, razumnim zahtjevima uporabne vrijednosti i/ili pouzdanosti te zakonskim odredbama i/ili propisima nadležnih tijela koji vrijede na dan sklapanja ugovora. Ako je ugovoreno, trgovac dodatno jamči da je proizvod prikladan i za upotrebu koja nadilazi uobičajenu upotrebu.
-
Svako jamstvo koje daje trgovac, proizvođač ili uvoznik ne utječe na zakonska prava i zahtjeve koje potrošač može ostvariti prema trgovcu na temelju ugovora.
-
Eventualni nedostaci ili pogrešno isporučeni proizvodi moraju se pisanim putem prijaviti trgovcu u roku od 4 tjedna od isporuke. Proizvodi se moraju vratiti u originalnoj ambalaži i u stanju novog proizvoda.
-
Jamstveni rok trgovca odgovara jamstvenom roku proizvođača. Trgovac, međutim, nikada ne odgovara za konačnu prikladnost proizvoda za svaku pojedinačnu primjenu od strane potrošača niti za eventualne savjete u vezi s uporabom ili primjenom proizvoda.
-
Jamstvo ne vrijedi ako:
• je potrošač sam popravljao i/ili preinačivao isporučene proizvode ili je to učinila treća osoba;
• su isporučeni proizvodi bili izloženi neuobičajenim okolnostima ili s njima nije pažljivo rukovano, odnosno su korišteni suprotno uputama trgovca i/ili uputama navedenima na ambalaži;
• je neispravnost u cijelosti ili djelomično posljedica propisa koje je donijelo ili će donijeti nadležno tijelo u pogledu svojstava ili kvalitete korištenih materijala.
Članak 11 – Isporuka i izvršenje
-
Trgovac će pri primanju i izvršenju narudžbi proizvoda te pri procjenjivanju zahtjeva za pružanje usluga postupati s najvećom mogućom pažnjom.
-
Mjestom isporuke smatra se adresa koju je potrošač naveo trgovcu.
-
Uzimajući u obzir ono što je navedeno u stavku 4. ovog članka, trgovac će prihvaćene narudžbe izvršiti bez odgode, a najkasnije u roku od 30 dana, osim ako se potrošač složio s duljim rokom isporuke. Ako isporuka kasni ili ako se narudžba ne može ispuniti ili se može ispuniti samo djelomično, potrošač će o tome biti obaviješten najkasnije 30 dana nakon što je narudžba zaprimljena. U tom slučaju potrošač ima pravo raskinuti ugovor bez troškova. Potrošač nema pravo na naknadu štete.
-
Svi navedeni rokovi isporuke su okvirni. Potrošač iz navedenih rokova ne može izvoditi prava. Prekoračenje roka ne daje potrošaču pravo na naknadu štete.
-
U slučaju raskida prema stavku 3. ovog članka, trgovac će potrošaču što je prije moguće, a najkasnije u roku od 14 dana od raskida, vratiti iznos koji je potrošač platio.
-
Ako se ispostavi da isporuka naručenog proizvoda nije moguća, trgovac će se potruditi staviti na raspolaganje zamjenski proizvod. Najkasnije prilikom isporuke bit će jasno i razumljivo naznačeno da se isporučuje zamjenski proizvod. Kod zamjenskih proizvoda pravo na odustanak ne može biti isključeno. Troškovi eventualnog povrata snosi trgovac.
-
Rizik od oštećenja i/ili gubitka proizvoda snosi trgovac sve do trenutka isporuke proizvoda potrošaču ili osobi koju je potrošač unaprijed odredio i o kojoj je obavijestio trgovca, osim ako nije izričito drukčije dogovoreno.
Članak 12 – Ugovori na trajno razdoblje: trajanje, otkaz i produljenje
Otkaz
-
Potrošač može u svakom trenutku otkazati ugovor sklopljen na neodređeno vrijeme koji se odnosi na redovitu isporuku proizvoda (uključujući električnu energiju) ili usluga, uz poštivanje dogovorenih pravila otkaza i otkaznog roka koji ne smije biti dulji od jednog mjeseca.
-
Potrošač može u svakom trenutku otkazati ugovor sklopljen na određeno vrijeme koji se odnosi na redovitu isporuku proizvoda (uključujući električnu energiju) ili usluga, s učinkom od isteka ugovorenog razdoblja, uz poštivanje dogovorenih pravila otkaza i otkaznog roka koji ne smije biti dulji od jednog mjeseca.
-
Potrošač može ugovore iz prethodnih stavaka otkazati:
• u svakom trenutku i ne smije biti ograničen da ih otkaže samo u određenom trenutku ili određenom razdoblju;
• barem na isti način na koji je ugovor sklopio;
• uvijek s otkaznim rokom jednakim onome kojeg je trgovac ugovorio za sebe.
Produljenje
-
Ugovor sklopljen na određeno vrijeme koji se odnosi na redovitu isporuku proizvoda (uključujući električnu energiju) ili usluga ne smije biti tiho produljen ili obnovljen za određeno razdoblje.
-
Odstupajući od prethodnog stavka, ugovor sklopljen na određeno vrijeme koji se odnosi na redovitu isporuku dnevnih, informativnih i tjednih novina te časopisa može se tiho produljiti za određeno razdoblje do najviše tri mjeseca, ako potrošač može otkazati takav produljeni ugovor s otkaznim rokom ne duljim od jednog mjeseca, s učinkom na kraju produljenja.
-
Ugovor sklopljen na određeno vrijeme koji se odnosi na redovitu isporuku proizvoda ili usluga može se tiho produljiti samo na neodređeno vrijeme, ako potrošač može u svakom trenutku otkazati ugovor s otkaznim rokom ne duljim od jednog mjeseca, te s otkaznim rokom ne duljim od tri mjeseca u slučaju kada se ugovor odnosi na redovitu, ali manje od jednom mjesečno, isporuku dnevnih, informativnih i tjednih novina te časopisa.
-
Ugovor sklopljen na ograničeno razdoblje koji se odnosi na redovitu isporuku dnevnih, informativnih i tjednih novina te časopisa radi upoznavanja (probna ili uvodna pretplata) ne produljuje se tiho i automatski prestaje nakon isteka probnog ili uvodnog razdoblja.
-
Ako ugovor traje dulje od jedne godine, potrošač ga, nakon isteka jedne godine, može u svakom trenutku otkazati uz otkazni rok ne dulji od jednog mjeseca, osim ako načela razumnosti i pravičnosti sprječavaju otkaz prije isteka ugovorenog trajanja.
Članak 13 – Plaćanje
-
Ako nije drugačije ugovoreno, iznosi koje je potrošač dužan platiti moraju se platiti u roku od 7 radnih dana od početka roka za odustanak navedenog u članku 6. stavku 1. U slučaju ugovora o pružanju usluga, taj rok započinje teći nakon što je potrošač primio potvrdu ugovora.
-
Potrošač je dužan bez odgode obavijestiti trgovca o netočnostima u dostavljenim ili navedenim podacima o plaćanju.
-
U slučaju nepravovremenog plaćanja od strane potrošača, trgovac ima pravo – u okviru zakonskih ograničenja – potrošaču zaračunati razumno unaprijed priopćene troškove.
Članak 14 – Postupak prigovora
-
Trgovac ima postupak za rješavanje prigovora koji je dovoljno objavljen te prigovore obrađuje u skladu s tim postupkom.
-
Prigovori u vezi s izvršenjem ugovora moraju se u roku od 7 dana, nakon što je potrošač uočio nedostatke, u potpunosti i jasno opisani podnijeti trgovcu.
-
Prigovori podneseni trgovcu bit će obrađeni u roku od 14 dana od dana primitka. Ako je za obradu prigovora potrebno dulje vrijeme, trgovac će u roku od 14 dana potrošaču poslati potvrdu o primitku prigovora i navesti rok u kojem potrošač može očekivati detaljniji odgovor.
-
Ako se prigovor ne može riješiti sporazumno, nastaje spor koji je podložan postupku za rješavanje sporova.
-
Ako potrošač nije zadovoljan načinom na koji je trgovac riješio prigovor, potrošač se može obratiti vanjskom tijelu za savjet, poput organizacije za zaštitu potrošača, pravnog savjetnika ili drugog tijela koje se bavi rješavanjem sporova u zemlji potrošača. Osim toga, potrošač može, ako želi, podnijeti pritužbu na MySteel putem Trusted Shops. Ocjenjivanje i daljnja obrada pritužbe podnesene Trusted Shopsu u potpunosti se provodi u skladu s postupcima i uvjetima Trusted Shops.
-
Podnošenje prigovora ne suspendira obveze trgovca, osim ako trgovac pisanim putem ne navede drukčije.
-
Ako trgovac prigovor smatra osnovanim, trgovac će, prema vlastitom izboru, bez naknade zamijeniti isporučene proizvode ili ih popraviti.
Članak 15 – Sporovi
-
Na ugovore između trgovca i potrošača na koje se primjenjuju ovi opći uvjeti primjenjuje se isključivo nizozemsko pravo, čak i ako potrošač ima prebivalište u inozemstvu.
-
Konvencija Ujedinjenih naroda o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe (CISG / Bečka konvencija) ne primjenjuje se.
Članak 16 – Dodatne ili odstupajuće odredbe
Dodatne ili odredbe koje odstupaju od ovih općih uvjeta ne smiju biti na štetu potrošača i moraju biti sastavljene u pisanom obliku ili na način koji omogućuje potrošaču da ih pohrani na trajnom nosaču podataka u obliku koji mu je dostupan.