Opći uvjeti

Popis:
Članak 1 - Definicije
Članak 2 - Identitet poduzetnika
Članak 3 - Mogućnost primjene
Članak 4 - Ponuda
Članak 5 - Ugovor
Članak 6 - Pravo na povlačenje
Članak 7 - Troškovi u slučaju povlačenja
Članak 8 - Isključenje prava na povlačenje
Članak 9 - Cijena
Članak 10 - Sukladnost i jamstvo
Članak 11 - Isporuka i izvršenje
Članak 12 - Ugovori na određeno vrijeme: trajanje, otkazivanje i produljenje
Članak 13 - Plaćanje
Članak 14 - Postupak pritužbi
Članak 15 - Sporovi
Članak 16 - Dodatne ili odstupajuće odredbe

Članak 1 - Definicije
Pod ovim uvjetima podrazumijeva se:

  1. Rok za razmišljanje: razdoblje u kojem potrošač može iskoristiti svoje pravo na povlačenje;
  2. Potrošač: fizička osoba koja ne djeluje u okviru svog zanimanja ili poslovanja, a koja sklapa ugovor na daljinu s poduzetnikom;
  3. Dan: kalendarski dan;
  4. Ugovor na daljinu: ugovor koji se odnosi na niz proizvoda i/ili usluga, s obvezom isporuke i/ili preuzimanja koja je vremenski raspoređena;
  5. Trajni nositelj podataka: bilo koji sredstvo koje potrošaču ili poduzetniku omogućava pohranu informacija koje su osobno upućene njemu, na način koji omogućava buduće konzultacije i nepromijenjenu reprodukciju pohranjenih informacija.
  6. Pravo na povlačenje: mogućnost potrošača da odustane od ugovora na daljinu unutar roka za razmišljanje;
  7. Model obrazac: model obrazac za povlačenje koji poduzetnik stavlja na raspolaganje, koji potrošač može ispuniti kada želi iskoristiti svoje pravo na povlačenje.
  8. Poduzetnik: fizička ili pravna osoba koja na daljinu nudi proizvode i/ili usluge potrošačima;
  9. Ugovor na daljinu: ugovor koji je sklopljen u okviru sustava na daljinu koji organizira poduzetnik, gdje se samo koriste jedne ili više tehnika komunikacije na daljinu sve do zaključenja ugovora;
  10. Tehnika komunikacije na daljinu: sredstvo koje se može koristiti za sklapanje ugovora, bez potrebe da se potrošač i poduzetnik istovremeno nalaze u istoj prostoriji.
  11. Opći uvjeti: ovi Opći uvjeti poduzetnika.

Članak 2 - Identitet poduzetnika
Statutorna naziv: My Steel BV
Trgovačko ime: My Steel
Adresa poslovanja: Energieweg 35 5422 VM Gemert
Telefon: 0492-745200, dostupno radnim danima od 8.00 do 16.30 i petkom od 8.00 do 16.00.
Email: info@mysteel.nl
KvK broj: 81444982
Porezni identifikacijski broj: NL862095189B01

Članak 3 - Mogućnost primjene

  1. Ovi opći uvjeti primjenjuju se na svaku ponudu poduzetnika i na svaki sklopljeni ugovor na daljinu i narudžbe između poduzetnika i potrošača.
  2. Prije nego što se ugovor na daljinu sklopi, tekst ovih općih uvjeta bit će dostupan potrošaču. Ako to razmjerno nije moguće, bit će navedeno da se opći uvjeti mogu pogledati kod poduzetnika i da će, na zahtjev potrošača, biti besplatno poslane što je prije moguće.
  3. Ako se ugovor na daljinu sklopi elektroničkim putem, može se, u odstupanju od prethodnog stavka, i prije sklapanja ugovora na daljinu, tekst ovih općih uvjeta elektroničkim putem staviti na raspolaganje potrošaču na način da ga potrošač jednostavno može pohraniti na trajni nositelj podataka. Ako to razmjerno nije moguće, prije sklapanja ugovora na daljinu bit će navedeno gdje se o općim uvjetima može obavijestiti elektroničkim putem i da će, na zahtjev potrošača, biti besplatno poslane elektroničkim putem ili drugim putem.
  4. U slučaju da pored ovih općih uvjeta postoje i posebni uvjeti za proizvode ili usluge, drugi i treći stavak primjenjuju se odgovarajuće i potrošač se može, u slučaju proturječnih općih uvjeta, uvijek pozvati na odredbu koja je za njega najpovoljnija.
  5. Ako su jedna ili više odredbi u ovim općim uvjetima u bilo kojem trenutku potpuno ili djelomično nevažeće ili ponište, ugovor i ostale odredbe ostaju na snazi i dotična odredba će se bez odlaganja zamijeniti odredbom koja što je više moguće prikazuje smisao izvornika.
  6. Situacije koje nisu regulirane ovim općim uvjetima trebaju se procijeniti 'prema duhu' ovih općih uvjeta.
  7. Nedoumice oko tumačenja ili sadržaja jedne ili više odredbi naših uvjeta trebaju se tumačiti 'prema duhu' ovih općih uvjeta.

Članak 4 - Ponuda

  1. Ako ponuda ima ograničeno trajanje važenja ili se obavlja pod određenim uvjetima, to se izričito navodi u ponudi.
  2. Ponuda je neobavezujuća. Poduzetnik zadržava pravo na promjenu i prilagodbu ponude.
  3. Ponuda sadrži što je moguće potpuniji i točniji opis ponuđenih proizvoda i/ili usluga. Opis je dovoljno detaljan kako bi potrošaču omogućio dobru procjenu ponude. Ako poduzetnik koristi slike, one su vjeran prikaz ponuđenih proizvoda i/ili usluga. Očite pogreške ili očite greške u ponudi ne obvezuju poduzetnika.
  4. Sve slike, tehničke specifikacije u ponudi su indikativne i ne mogu biti osnova za naknadu štete ili raskid ugovora.
  5. Slike uz proizvode su vjeran prikaz ponuđenih proizvoda. Poduzetnik ne može jamčiti da se prikazane boje točno podudaraju s pravim bojama proizvoda.
  6. Svaka ponuda sadrži takve informacije da je potrošaču jasno koji su njegovi prava i obveze povezane s prihvaćanjem ponude. Ovo se posebno odnosi na:
    • cijenu uključujući poreze;
    • eventualne troškove dostave;
    • način na koji će se ugovor sklopiti i koje su radnje potrebne za to;
    • da li se primjenjuje pravo na povlačenje;
    • način plaćanja, isporuke i izvršenja ugovora;
    • rok za prihvaćanje ponude, odnosno rok u kojem poduzetnik jamči cijenu;
    • visinu tarifa za komunikaciju na daljinu ako su troškovi korištenja tehnike komunikacije na daljinu obračunati na drugoj osnovi nego što je redovni osnovni tarif za korišteni komunikacijski sredstvo;
    • hoće li se ugovor nakon sklapanja arhivirati, i ako da, na koji način će biti dostupan potrošaču;
    • način na koji potrošač može provjeriti i, ako želi, ispraviti podatke koje je dao u okviru ugovora prije sklapanja ugovora;
    • eventualne druge jezike na kojima, osim nizozemskog, ugovor može biti sklopljen;
    • kodeks ponašanja koji se poduzetnik obvezao poštivati i način na koji potrošač može pristupiti tim kodeksima putem elektroničkih sredstava; i
    • minimalna trajanje ugovora na daljinu u slučaju ugovora na određeno vrijeme.
    • dostupne veličine, boje, vrsta materijala.

Članak 5 - Ugovor

  1. Ugovor se sklopi, pod uvjetom odredbi stavka 4, u trenutku kada potrošač prihvati ponudu i ispuni uz nju postavljene uvjete.
  2. Ako potrošač prihvati ponudu elektroničkim putem, poduzetnik bez odgađanja potvrđuje primitak prihvaćanja ponude elektroničkim putem. Dok poduzetnik ne potvrdi primitak ovog prihvaćanja, potrošač može raskinuti ugovor.
  3. Ako se ugovor sklapa elektroničkim putem, poduzetnik poduzima odgovarajuće tehničke i organizacijske mjere za zaštitu elektroničkog prijenosa podataka i osigurava sigurno web okruženje. Ako potrošač može plaćati elektronički, poduzetnik će poduzeti odgovarajuće sigurnosne mjere.
  4. Poduzetnik se može - unutar zakonskih okvira - informirati o tome može li potrošač ispuniti svoje obveze plaćanja, kao i o svim činjenicama i faktorima koji su važni za odgovorno sklapanje ugovora na daljinu. Ako poduzetnik na temelju ovog istraživanja ima dobre razloge za ne sklapanje ugovora, ima pravo obrazloženo odbiti narudžbu ili zahtjev ili povezati izvršenje sa posebnim uvjetima.
  5. Poduzetnik će zajedno s proizvodom ili uslugom potrošaču dostaviti sljedeće informacije, pismenim putem ili na način koji potrošaču omogućuje da ih pohrani na dostupan način na trajnom nosaču podataka:
    a. posjetnu adresu poslovnog prostora poduzetnika gdje potrošač može podnijeti pritužbe;
    b. uvjete i način na koji potrošač može koristiti pravo na povlačenje, ili jasnu obavijest o isključenju prava na povlačenje;
    c. informacije o jamstvima i postojećim uslugama nakon kupnje;
    d. podatke navedene u članku 4 stavak 3 ovih uvjeta, osim ako je poduzetnik već te podatke dostavio potrošaču prije izvršenja ugovora;
    e. zahtjeve za otkazivanje ugovora ako ugovor traje više od jedne godine ili je na neodređeno vrijeme.
  6. U slučaju trajnog ugovora, odredba iz prethodnog stavka primjenjuje se samo na prvu isporuku.
  7. Svaki ugovor sklapa se pod uvjetom da su dotični proizvodi dovoljno dostupni.

Članak 6 - Pravo na povlačenje

Prilikom isporuke proizvoda:

  1. Pri kupnji proizvoda, potrošač ima mogućnost otkazati narudžbu bez navođenja razloga tijekom 14 dana. Ovaj rok počinje teći dan nakon što potrošač primi proizvod ili prethodno od potrošača odabranu i poduzetniku poznatu predstavnicu.
  2. Tijekom roka za razmišljanje, potrošač će postupati pažljivo s proizvodom i ambalažom. Proizvod će raspackati ili koristiti samo u onoj mjeri koja je potrebna za procjenu da li želi zadržati proizvod. Ako odluči iskoristiti svoje pravo na povlačenje, proizvod će se vratiti poduzetniku s svim isporučenim dodacima i - ukoliko je to razmjerno moguće - u izvornom stanju i ambalaži, u skladu s razumnim i jasnim uputama koje je poduzetnik pružio.
  3. Kada potrošač želi iskoristiti svoje pravo na povlačenje, dužan je to obavijestiti poduzetnika unutar 14 dana nakon primitka proizvoda. Obavijest treba biti poslana putem model obrasca. Nakon što je potrošač obavijestio o želji za korištenjem prava na povlačenje, proizvod treba vratiti unutar 14 dana. Potrošač mora dokazati da su isporučeni proizvodi pravovremeno vraćeni, primjerice putem dokaza o slanju.
  4. Ako potrošač nakon isteka rokova iz stavka 2 i 3 nije obavijestio da želi iskoristiti svoje pravo na povlačenje, odnosno nije vratio proizvod poduzetniku, kupnja postaje konačna.

Prilikom isporuke usluga:

  1. Pri isporuci usluga, potrošač ima mogućnost raskinuti ugovor bez navođenja razloga u trajanju od najmanje 14 dana, počevši od dana sklapanja ugovora.
  2. Kako bi iskoristio svoje pravo na povlačenje, potrošač će slijediti razumne i jasne upute koje je poduzetnik dao prilikom ponude i/ili najkasnije prilikom isporuke.

Članak 7 - Troškovi u slučaju povlačenja

  1. Ako potrošač iskoristi svoje pravo na povlačenje, najviše će troškove povratka snositi potrošač.
  2. Ako je potrošač uložio iznos, poduzetnik će tu svotu vratiti što je prije moguće, ali najkasnije u roku od 14 dana nakon povlačenja. Pod uvjetom da je proizvod već vraćen od strane online trgovine ili se može predočiti valjani dokaz o potpunom povratku. Povrat novca bit će izvršen putem iste metode plaćanja koju je potrošač koristio, osim ako potrošač izričito ne pristane na drugu metodu plaćanja.
  3. Ako je proizvod oštećen ili ambalaža više oštećena nego što je potrebno za isprobavanje proizvoda, možemo potrošaču prenositi tu umanjenu vrijednost proizvoda. Stoga, proizvod treba pažljivo obraditi i osigurati da je pri vraćanju dobro upakiran.
  4. Potrošač ne može biti odgovoran za umanjenu vrijednost proizvoda kada poduzetnik nije dostavio sve zakonski obavezne informacije o pravu na povlačenje, što mora biti učinjeno prije sklapanja ugovora o kupnji.

Članak 8 - Isključenje prava na povlačenje

  1. Poduzetnik može isključiti pravo na povlačenje potrošača za proizvode opisane u stavcima 2 i 3. Isključenje prava na povlačenje važi samo ako je poduzetnik to jasno naveo u ponudi, barem pravovremeno prije sklapanja ugovora.
  2. Ako se isključenje prava na povlačenje primjenjuje, to se može dogoditi samo za proizvode:
    a. koji su proizvedeni od strane poduzetnika prema specifikacijama potrošača, kao što su proizvodi po mjeri;
    b. koji su očito osobne naravi;
    c. koji se zbog svoje prirode ne mogu vratiti;
    d. koji se brzo mogu pokvariti ili zastarjeti;
    e. čija je cijena vezana uz fluktuacije na financijskom tržištu na koje poduzetnik nema utjecaja;
    f. za pojedinačne novine i časopise;
    g. za audio i video snimke i računalni softver čije je pakiranje potrošač otvorio.
    h. za higijenske proizvode čije je pakiranje potrošač otvorio.
  3. Isključenje prava na povlačenje moguće je samo za usluge:
    a. vezane za smještaj, transport, ugostiteljstvo ili slobodne aktivnosti koje se moraju obaviti na određeni datum ili tijekom određenog razdoblja;
    b. gdje je isporuka počela uz izričit pristanak potrošača prije isteka roka za razmišljanje;
    c. vezane za klađenje i lutrije.

Članak 9 - Cijena

  1. Tijekom važenja cijena navedene u ponudi, cijene ponuđenih proizvoda i/ili usluga neće biti povećane, osim u slučaju promjene u poreznim stopama.
  2. U odstupanju od prethodnog stavka, poduzetnik može ponuditi proizvode ili usluge čije su cijene vezane uz fluktuacije na financijskom tržištu i na koje poduzetnik nema utjecaja, po varijabilnim cijenama. Ova povezanost s fluktuacijama i činjenica da eventualno navedene cijene predstavljaju smjernice, bit će navedene u ponudi.
  3. Povećanja cijena unutar 3 mjeseca nakon sklapanja ugovora dopuštena su samo ako su rezultat zakonskih propisa ili odredbi.
  4. Povećanja cijena tri mjeseca nakon sklapanja ugovora dopuštena su samo ako ih poduzetnik zatraži i:
    a. ako su rezultat zakonskih propisa ili odredbi; ili
    b. potrošač ima pravo na otkazivanje ugovora s početkom onog dana kada povećanje cijene stupa na snagu.
  5. Cijene proizvoda ili usluga navedene u ponudi uključuju PDV.
  6. Sve cijene su podložne tiskarskim greškama i greškama u kucanju. Poduzetnik ne prihvaća odgovornost za posljedice tiskarskih ili kucajućih grešaka. U slučaju tiskarskih ili kucajućih grešaka, poduzetnik nije obavezan isporučiti proizvod po pogrešnoj cijeni.

Članak 10 - Sukladnost i jamstvo

  1. Poduzetnik jamči da proizvodi i/ili usluge odgovaraju ugovoru, specifikacijama navedenim u ponudi, razumnim zahtjevima kvalitete i/ili upotrebljivosti i važećim zakonskim odredbama i/ili vladinim propisima na datum sklapanja ugovora. Ako je dogovoreno, poduzetnik također jamči da je proizvod prikladan za upotrebu osim za normalnu upotrebu.
  2. Jamstvo koje daje poduzetnik, proizvođač ili uvoznik ne utječe na zakonska prava i potraživanja koje potrošač može iznijeti prema poduzetniku temeljem ugovora.
  3. Eventualni nedostaci ili pogrešno isporučeni proizvodi trebaju se obavijestiti poduzetniku pismenim putem u roku od 4 tjedna od isporuke. Povrat proizvoda treba izvesti u izvornom pakiranju i u novom stanju.
  4. Jamstveni rok poduzetnika podudara se s jamstvenim rokom proizvođača. Međutim, poduzetnik nikada nije odgovoran za konačnu prikladnost proizvoda za svaku pojedinu primjenu potrošača, niti za eventualne savjete o korištenju ili primjeni proizvoda.
  5. Jamstvo se ne primjenjuje ako:
    • Potrošač samostalno popravlja i/ili obrađuje isporučene proizvode ili dopušta trećim stranama da ih popravlja i/ili obrađuje;
    • Isporučeni proizvodi su podvrgnuti abnormalnim uvjetima ili se postupalo nepažljivo ili su u suprotnosti s uputama poduzetnika i/ili su obradi na ambalaži;
    • Nedostaci su potpuno ili djelomično posljedica propisa koje je vlada postavila ili će postaviti u vezi s prirodom ili kvalitetom primijenjenih materijala.

Članak 11 - Isporuka i izvršenje

  1. Poduzetnik će poduzeti najveću moguću pažnju u prihvatu i izvršenju narudžbi proizvoda i pri procjeni zahtjeva za pružanje usluga.
  2. Mjesto isporuke je adresa koju je potrošač dostavio poduzeću.
  3. Uzimajući u obzir odredbe iz stavka 4 ovog članka, poduzeće će ispuniti prihvaćene narudžbe u razumnom roku, najkasnije unutar 30 dana, osim ako se potrošač nije složio s dužim rokom isporuke. Ako dostava kasni ili se narudžba ne može ili može samo djelomično izvršiti, potrošač će primiti obavijest u roku od 30 dana nakon što je postavio narudžbu. U tom slučaju potrošač ima pravo na raskid ugovora bez troškova. Potrošač nema pravo na naknadu štete.
  4. Svi rokovi isporuke su indikativni. Potrošač ne može izvesti prava na temelju eventualno navedenih rokova. Kašnjenje u rokovima ne daje potrošaču pravo na naknadu štete.
  5. U slučaju otkazivanja u skladu s stavkom 3 ovog članka, poduzetnik će potrošaču vratiti novac koji je potrošač platio što je prije moguće, ali najkasnije u roku od 14 dana nakon raskida.
  6. Ako isporuka naručenog proizvoda postane nemoguća, poduzetnik će se trude pružiti zamjenski proizvod. Najkasnije prilikom dostave bit će jasno i razumljivo navedeno da se isporučuje zamjenski proizvod. Za zamjenske proizvode ne može se isključiti pravo na povlačenje. Troškove eventualnog povratka snosi poduzetnik.
  7. Rizik od oštećenja i/ili gubitka proizvoda snosi poduzetnik do trenutka isporuke potrošaču ili prethodno odabranom i poduzetniku poznatom predstavniku, osim ako nije izričito drugačije dogovoreno.

Članak 12 - Ugovori na određeno vrijeme: trajanje, otkazivanje i produljenje
Otkazivanje

  1. Potrošač može raskinuti ugovor sklopljen na neodređeno vrijeme, koji se odnosi na redovnu isporuku proizvoda (uključujući električnu energiju) ili usluga, u bilo kojem trenutku uz poštivanje dogovorenih pravila o otkazivanju i rok od najviše jednog mjeseca.
  2. Potrošač može raskinuti ugovor sklopljen na određeno vrijeme, koji se odnosi na redovnu isporuku proizvoda (uključujući električnu energiju) ili usluga, u bilo kojem trenutku uz kraj određenog razdoblja uz poštivanje dogovorenih pravila o otkazivanju i rok od najviše jednog mjeseca.
  3. Potrošač može raskinuti ugovore navedene u prethodnim stavcima:
    • u bilo kojem trenutku i ne biti ograničen na otkazivanje u određeno vrijeme ili tijekom određenog razdoblja;
    • najmanje raskinuti na isti način na koji su sklopljeni;
    • uvijek raskinuti s istim rokom otkazivanja kao što je poduzetnik dogovorio za sebe.

Produljenje

  1. Ugovor koji je sklopljen na određeno vrijeme i koji se odnosi na redovnu isporuku proizvoda (uključujući električnu energiju) ili usluga, ne može se tiho produžiti ili obnoviti na određeno razdoblje.
  2. U odstupanju od prethodnog stavka, ugovor koji je sklopljen na određeno vrijeme i koji se odnosi na redovnu isporuku dnevnih, novinskih i tjednih časopisa može se tiho produžiti na određeno razdoblje do maksimalno tri mjeseca, pod uvjetom da potrošač može raskinuti ovaj produženi ugovor prije isteka produženja s rokom otkazivanja do najviše jednog mjeseca.
  3. Ugovor koji je sklopljen na određeno vrijeme i koji se odnosi na redovnu isporuku proizvoda ili usluga, može se samo tiho produžiti na neodređeno vrijeme ako potrošač može u bilo kojem trenutku raskinuti s rokom otkazivanja do najviše jednog mjeseca i s rokom otkazivanja do najviše tri mjeseca u slučaju da se ugovor odnosi na redovnu, ali manje od jednom mjesečno, isporuku dnevnih, novinskih i tjednih časopisa.
  4. Ugovor s ograničenim trajanjem za redovnu isporuku dnevnih, novinskih i tjednih časopisa (probna ili uvodna pretplata) ne nastavlja se tiho i automatski završava nakon isteka probnog ili uvodnog razdoblja.
    Trajanje
  5. Ako ugovor traje više od godine dana, potrošač može nakon godine dana u bilo kojem trenutku raskinuti ugovor s rokom otkazivanja do najviše mjesec dana, osim ako razumnost i pravednost ne nalažu otkazivanje prije isteka dogovorenog razdoblja.

Članak 13 - Plaćanje

  1. Osim ako nije drugačije dogovoreno, iznosi koje potrošač duguje smatraju se dospjeli unutar 7 radnih dana nakon početka roka za razmišljanje, kao što je navedeno u članku 6 stavak 1. U slučaju ugovora o pružanju usluga, ovaj rok počinje nakon što potrošač primi potvrdu ugovora.
  2. Potrošač je obvezan odmah obavijestiti poduzetnika o netočnostima u dostavljenim ili navedenim podacima o plaćanju.
  3. U slučaju neplaćanja potrošača, poduzetnik zadržava pravo, osim zakonskih ograničenja, da naplati razumne troškove koji su prethodno bili potrošaču stavljeni na znanje.

Članak 14 - Postupak pritužbi

  1. Poduzetnik ima dostatno poznat postupak pritužbi i obrađuje pritužbu u skladu s tim postupkom.
  2. Pritužbe na izvršenje ugovora moraju se podnijeti poduzetniku u roku od 7 dana, potpuno i jasno opisane, nakon što potrošač utvrdi nedostatke.
  3. Pritužbe podnesene poduzetniku odgovarat će se u roku od 14 dana od primitka. Ako pritužba zahtijeva predvidivo duže vrijeme obrade, poduzetnik će odgovoriti unutar razdoblja od 14 dana izjavom o primitku i naznakom kada potrošač može očekivati detaljniji odgovor.
  4. Ako se pritužba ne može riješiti dogovorom, nastaje spor koji je podložan postupku rješavanja sporova.
  5. Potrošač se prvo treba obratiti poduzetniku s pritužbom. Ako je web trgovina članica WebwinkelKeur-a i pritužbe se ne mogu riješiti sporazumom, potrošač se treba obratiti WebwinkelKeur-u (www.webwinkelkeur.nl), koji će besplatno posredovati. Provjerite ima li ova web trgovina važeće članstvo putem https://www.webwinkelkeur.nl/leden/. Ako se ne uspije doći do rješenja, potrošač može uputiti svoju pritužbu neovisnoj komisiji za rješavanje sporova koju postavlja WebwinkelKeur, a njihova odluka je obvezujuća i poduzetnik i potrošač se slažu s tom obvezujućom odlukom. Podnošenje spora ovoj komisiji povezano je s troškovima koje potrošač mora platiti dotičnoj komisiji. Također je moguće prijaviti pritužbe putem europske ODR platforme (http://ec.europa.eu/odr).
  6. Pritužba ne obustavlja obveze poduzetnika, osim ako poduzetnik ne naznači drugačije pismenim putem.
  7. Ako poduzetnik smatra pritužbu osnovanom, poduzetnik će po vlastitom izboru ili besplatno zamijeniti ili popraviti isporučene proizvode.

Članak 15 - Sporovi

  1. Na ugovore između poduzetnika i potrošača na koje se ovi opći uvjeti odnose, jedino važi nizozemsko pravo. Također, ako je potrošač sa sjedištem u inozemstvu.
  2. Bečka konvencija o ugovorima za međunarodnu prodaju robe se ne primjenjuje.

Članak 16 - Dodatne ili odstupajuće odredbe
Dodatne ili odstupajuće odredbe od ovih općih uvjeta ne smiju biti na štetu potrošača i trebaju biti zabilježene pismenim putem ili na takav način da ih potrošač može pohraniti na dostupan način na trajnom nosaču podataka.